maanantai 5. elokuuta 2013

Riittävät varusteet

Mutta Pietari sanoi: "Hopeaa ja kultaa minulla ei ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan. Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä: nouse ja kävele." (Apt. 3:6)

Usein valittelemme voimavarojen puutetta päättäessämme jättää toimimatta. Kyse on kuitenkin tekosyystä, sillä Jumala on antanut meille kaiken tarvittavan, jotta voisimme tehdä kaiken sen, mitä Hän kutsuu meidät tekemään. Meillä on Jeesuksessa Kristuksessa kaikki, mitä tarvitsemme elämään ja jumalisuuteen! Siksi voimme apostolien tavoin toimia rohkeasti sanoen: "Mitä minulla on, sitä minä annan sinulle." Toimitaan Jumalan voimassa ja varustuksessa, niin näemme, kuinka Jumalan valtakunta murtautuu esiin ja kutsuu ihmisiä elävän Jumalan yhteyteen. 

Sinulla on kaikki tarvittava!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti