sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Elävän Jumalan temppeli

"Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani." (2. Kor. 6:16)

"Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan" voitaisiin kääntää myös sanoin "Minä asun heissä ja kuljen heissä". Pyhä Henki asuu Jumalan lapsissa Jeesuksen lupauksen mukaisesti: "Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä." (Joh. 14:17) Me olemme Jumalan temppeli ja sen tähden meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. (2. Kor. 7:1)

Ole(t) pyhä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti