lauantai 14. joulukuuta 2013

Uskoa, ei uskottelua

"Minä annan heille uuden sydämen, niin että he tuntevat minut ja ymmärtävät, että minä olen Herra. He kääntyvät jälleen minun puoleeni, koko sydämestään. He ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa." (Jer. 24:7)

Usko on lahja, jonka Jumala armossaan lahjoittaa jokaiselle, joka ottaa vastaan evankeliumin Jeesuksesta Kristuksesta. Usko ei ole uskottelua, vaan todellisuutta, jossa voimme tuntea Jumalan Jeesuksen kautta. Jeesus sanoo: "Ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." (Joh. 17:3) Käännytään Herran puoleen koko sydämestämme ja pidetään kiinni Hänen sanastaan, niin Hän rohkaisee sydämiämme ja antaa meille voimaa.

Hän tuntee sinut - tunnetko sinä Hänet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti