maanantai 21. syyskuuta 2015

Minä rakastan sinua

”Kuka on Jumala, jollei Herra, kuka on turvamme, jollei Jumalamme?" (Ps. 18:32)

Kun Daavid ajattelee Jumalaa ja sitä millainen turva Hän on, hän aivan innostuu ja sanoo: ”Minä rakastan sinua, Herra, sinä olet minun voimani." Ja ei syyttä! Jumala on turvamme ja kilpemme, jolta saamme avun ja suojan (18:2-3). Jumala vyöttää meidät voimalla ja Hän osoittaa meille oikean tien (18:33). Jumala tukee meitä kädellään ja Hänen apunsa tekee meidät vahvaksi (18:36). Jumala on hyvä - aina hyvä. Hänen tahtonsa ja suunnitelmat meitä kohtaan ovat hyvät. Voimme joka päivä ylistää Häntä ja laulaa kiitosta Hänen nimelleen (18:50). Voimme sydämestämme yhtyä Daavidin sanoihin: "Minä rakastan sinua Herra, sinä olet minun voimani."

Kiitetty olkoon puolustajamme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti