sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Heijastelua

”Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.” (Joh. 1:8)

"Mä tahtoisin vain olla kuin kuu, josta ikuinen valo heijastuu. Vain yksi on aurinko todellinen, joka poistaa varjot yön pimeyden." (MGtH) Johannes Kastaja tuli todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat Häneen, Jeesukseen (1:7). Hän ei itse ollut valo, mutta hän todisti siitä. Moni haluaa paistatella julkisuuden ja ihmisten huomion valokeilassa - hengellisessäkin palvelutyössä. Minä. Minun julistukseni. Minun palvelutyöni. Minun järjestöni. Minun seurakuntani. Minä. Minä. Minä. Saamme toki iloita ja meidän tuleekin iloita siitä, että saamme olla Jumalan käytössä, sillä olemmehan Hänen työtovereitaan. Muistetaan, että me olemme kutsumassa ihmisiä seuraamaan Jeesusta, ei itseämme, vaikka saammekin olla esimerkkinä Jumalan mielen mukaisesta elämästä. Kristus meissä on kirkkauden toivo (Kol. 1:27). Hänen on tultava suuremmaksi, meidän pienemmäksi (3:30).

Todistetaan Jeesuksesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti